13 Ağustos 2019 Salı

Yitirmek

Yaklaşık 3 buçuk yıl önce aslında çok da sevmediğim ama çok alışık olduğum 7 yıllık sevgilimin ihanetine uğradıktan sonra , aşkın çok gerçekçi olmadığına karar verip kendimi kapatmıştım ilişkilere. Kısa basit ilişkiler yaşadım yada bir kaç günü geçmeyen çıkar ilişkilerim oldu. Ama yine de dua etmekten, sevebileceğim mükemmel adamı dilemekten vazgeçmemiştim. 6 ay önce 28 Ocak günü dilediğim adamla yollarımız kesişti. Çok akıllı, kararlı, aklı başında, istikrarlı, et yemeyen beni et yapmaya mecbur bırakmayan, aşırı inançlı olmayan dilemiştim ama o tamamen inançsız biri, beni çok seven, çok sevdiğim kısacası ne istediysem hepsine sahip olan ve son 5 aydın hemen her gün varlığına şükrettiğim ponçiğim, aşkım, bugün beni terk etti. O kadar üzgünüm ki tarif etmek bile çok zor geliyor. Açım bir gün dinecek biliyorum. Aşkıma o tatlı adama da çok güzel bir ömür diliyorum. İyi ki tanıdım, iyi ki sevdim.


DÜZELTME: Barışıldı 💓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder